Monday 13 June 2011

my heroes..

Alhamdulillah..pada tarikh 6/6/2011 lahir la anak sedare aku yg ke-4 yg bernama Akif Hayyan..setakat ni, sume anak sedare aku lelaki..harapan nak yg prmpuan tp xde rezeki lg..sume org ckap tnggu turn aku dpt anak nnti kot..haha..mmg lambat la..aku pun blaja lagi skang ni..nak kawen pun lambat lg..hehe

yg pertame..Muhammad Alfi Syakirin..

yg ke-2..A'fif Rayyan..

yg ke-3..Muhammad Anas Solihin..

  
yg ke-4..Akif Hayyan..

Sukenye bile makin bertambah anak sedare ni..yg ke-4 ni aku x dpt tgk lg sbb x balik uma lg..terpakse  la kan sbb blaja lg.. tnggu abes lg sminggu..then bru balik uma..yepppii!!









1 comment:

  1. wahh..sedap2 name ank2 sedara ko..

    yg pertama nk same ngn ke-3..
    yg kedua nk dekat same name ngn ke-4..

    mesti bagus2 kan maksud name tu..jarang dengar..
    hope bile dorg besar, dorg jd insan yg berjaya..
    ehe..

    ReplyDelete